Abit BX6ver2 i HDD40GB

Autor: Conrad (konrad.krzyzaniak_at_epsa.com.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 16:58:27 MET DST

Witam

Zaopatrzylem sie ostatnio w nowego twardziela (Seagate 40GB ATA100) ale
bios mojej plyty (ABIT BX6ver2) nie moze go rozpoznac. Tzn pojawia sie
informacja ze trwa wykrywanie i na tym sie konczy - bios wisi. Mam w
zwiazku z tym pytanie: czy winne jest ewewntualne uszkodzenie twardego
dysku czy tez raczej moja plyta nie jest przystosowana do tak duzych
pojemnosci? (A jesli tak to moze jaka jest granica dla tego modelu?)

Pozdrawiam
Conrad