Re: Seagate Barracuda ATA III 30 GB a UDMA100

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 12:37:26 MET DST

On Thu, 26 Apr 2001 ramsiu_at_poczta.onet.pl wrote:

> Mam problem z którym nie poradzę sobie bez czyjejś pomocy:
>
> Seagate Barracuda III 30 GB podłączony do płyty SOLTEK 75KAV ( Duron 800 nie
> podkręcany ) z Windows 2000 Prof PL codziennie wywala błędy "LOST CLASTER
> FOUND" i włącza się chkdsk. Dzisiaj windowsy nie wstały ( maiły tylko trzy
> dni ). Bad Sectorów nie ma. CO JEST GRANE ???

Na 7 Barracud II 30 GB 4 juz wymienione, z tych 4 jeden tez wymieniony, a
z 3 nie wymienianych do tej pory jeden srednio 3 razy w tygodniu nie
wstaje - trzeba probowac kilka razy. Rekordzisci: jeden chodzil 3 dni, a
inny przyszedl majac juz 3,5 MB badow. Mam nadzieje, ze III sa lepsze od
II, ale przestrzegam innych: II sa teraz w atrakcyjnych cenach lecz nie
dajcie sie skusic. Za duze ryzyko.

Pozdrawianko!

A.S.

P.S. Wszystkie opisywane Barracudy nie mialy wiecej niz pol roku ...