Re: DVD.

Autor: WK (buhaha_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 11:06:12 MET DST

"Fishbone" <SGluch_at_ego.pl> wrote in message news:9cbbjk$llo$1_at_news.tpi.pl...
> Mam LG 8120 i Geforce MX. Wszystko postawione na WinME. Problem jest bo
> PowerDVD wyswietla kolorowa (z przewaga wscieklego zielonego i
fioletowego)
> sieczke zamiast moich filmow. Dzwiek jest ok. Co to moze byc? Ciekawe ze
> WinMediaPlayer odtwarza. Nie wszystkie tak jak chcialbym, ale np. Kiler
> idzie. Plizzz o rade. Jakis RegionRemover czy co innego zainstalowac?

Mialem cos takiego dla Matrixa na Pioneer105s, GF MX i WinDVD.
Przy czym bylo widac tresc filmu plus wspomniane krzaczki.
Nie wiem co to bylo, wystepowalo tylko dla tej plytki, ale pomoglo
zainstalowanie sterownikow firmowych 6.50.
W Twoim przypadku nie bedzie to wina regionu, bo zle odtwarza takze region
0. Zmien program na PowerDVD lub/i zainstaluj firmowe stery.

WK