Re: Low Level Format ? gdzie znalezc

Autor: mirro (bis2_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 10:09:39 MET DST

Czesc
Ostatnio przez wiele tygodni walczylem z padnietym dyskiem Seagate - blad
zerowej sciezki - czyli sprzet do wyrzucenia. Wszystkie programy jakich
uzywalem (w srodowisku DOS, Windows oraz Linux) poddawalay sie wczesniej lub
pozniej. Przy okazji sciagania BIOS-u do ABIT-a zgralem programik o wiele
znaczacej nazwie loformat.exe. Dysk chodzi do dzisiaj i jest OK. Jezeli
chcesz i znajde ten programik to wysle na maila.
Mirro