Re: chopaki pomozcie

Autor: Janusz B. (jb23_SKASUJTO_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 09:01:46 MET DST

> No niestety, juz to probowalem i dalej nic z tego:
> "NTLDR is missing" i koniec :(

Dziwne. wyglada na to, ze fix mbr nie pomogl, dalej na dysku siedzi loader z
NT.

Rozumiem, ze nie zmieniales dysku botujacego i wszystko jest DOKLADNIE tak
samo (w biosie i sprzetowo) jak bylo wczesniej. Nie zmieniales partycji
botujacej(aktywnej).

fdisk /mbr powinien nadpisac w2k-owy loader. mi to zawsze dzialalo...

jak bys dalej nie mial pomyslu, to podeslij dokladny opis partycji oraz
zawartosc pliku.
boot.ini (z katalogu glownego)
polozenie obu sytamow (nazwy katalogow i dyskow na kotrych jest W2k i ME)

a w poniedzialek (za 30 min mam pociag , jade w gorki, a pogoda jest super)
postaram sie wykombinowac cos.

Jestem prawie pewien, ze ME nie powinien sie stracic i wszystko bedzie ok.
(win 2k ma chyba najbarrdziej intelignetny installer ze wszystkich winow).

Pozdrawiam!