Toshiba Satellite Pro 4600

Autor: Fredek Kruger (caveman_at_ahoj.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 02:07:19 MET DST

Czy istnieje chocby cien szansy na upodobnienie
dzialania notebooka do palma ... chodzi mi dokladnie
o to zeby sobie pracowal pomimo zlozenia ekranu
i zamkniecia zatrzasku ... teraz mam tak, ze
przy probie zamkniecia ekranu (fizyczne zlozenie
z pozycji "L" do pozycji "_") nastepuje automatyczne
zamykanie systemu i wylaczenie ... czy mozna jednak
cos zrobic zeby po zlozeniu pracowal dalej (np.
nagrywal kiedy siedze na konferencji albo
optymalizowal dysk kiedy wracam do domu) ???