Re: LUDZIE ROBCIE KOPIE ZAPASOWE

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 23:58:36 MET DST

> a to w zwiazku z czym ???

nie wiem - moze byly jakies tematy pokrewne wczesniej - ale ja sie przylacze
do
tego glosu :) bo po tym jak po calym dniu w pracy przychodze do domu to nie
wiem czy jestem bardziej zmeczony sama praca projektowa czy tym ze co pol
godziny ktos mi za przeproszeniem zatruwa dupsko bo cos mu nie gra, bo cos
zle
pogrzebal , bo cos stracil i nie moze odzyskac - to sam nie moeg pojac jak
ludzie w ogole potrafia siasc do komputera z taka ignorancja....
ja nawet w domu nie mam niczego specjalnego poza tm ze sobei starego seagate
6.5gb zostawilem jako 'backup' i to nad czym pracuje regularnie mi sie
zrzuca
za pomoca secondcopy2000 i jewtem pewien ze przy jakichs tam co tydzien -dwa
backupach na CD ktore kosztuja z 10 minut czasu - nic mi sie nie stanie a
juz na pewno
nie strace wiele. nikt w domu mirroringu zakladac nie bedzie ale takie
proste
sposoby moga zbawic niejednego a ludziom ktorzy przychodza tak zmeczeni
czyimis problemami jak ja tez na pewno wyjdzie to na zdrowie :))))

pozdr,
Janusz