Re: A co powiecie o Canon S440 i S450?

Autor: Rafal... (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 22:57:50 MET DST

Użytkownik "sliwa" <sliwa_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> wydaje sie ze pozadna firma ale czy jakosc wydruku idzie z pozadnoscia
> ..........?

hmmm... nie wiem bo nie widzialem ale wiem ze szybko sie atrament konczy (na
stronie Canon podaje 300 stron na czarny) i w praktyce tez tak jest, winny
jest maly pojemnik (5ml), ale kupujesz za 40 zeta napelniacz i masz na 4
razy :))

mysle ze jesli chodzi o jakosc to lepszym (i drozszym) rozwiazeniem bedzie
S-600 ;-)))

ale tak czy tak co firma to firma, ja mam teraz Canona BJC-210 (kupilem juz
dawno za 650zl) i w domu mi starcza i nastepna drukarka jak bede kupowal to
bedzie tez Canon (nie zadne tam HP, Epson, Lexmark)

Rafal
ps. taka jest moja wersja i jej bede sie trzymal ;-))