Re: Divx a napisy na TV

Autor: -=sQn=- (patryk1_at_sec.polbox.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 22:34:17 MET DST

Uzyj jakiegos sensownego programu do ogladania filmow z napisami. Osobiście
polecam Cinus Player. Odtwarza wiekszosc formatow plikow z napisami poza tym
posiada duze ikony co podczas obslugi z TV znacznie ulatwia prace.
Użytkownik Darek <dari_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c9u6e$f1e$1_at_news.tpi.pl...