Re: nagrywarka-help

Autor: "Ten
Data: Tue 24 Apr 2001 - 23:42:57 MET DST

> A co sie dzieje ? Komputer ci zwisa i nic nie mozna zrobic ? Przepnij
> nagrywarke na slave i na srodek tasmy.

Raz mi zawisł, drógi raz opróźnił się bufor twardziela, a następnie
nagrywarki, w 3 przypadku chyba to samo co w 2 (ale nie zwróciłem uwagi) Jak
mam przepchnąć na środek taśmy, nierozumiem tego. Jeśli nagrywarka na slawe
to chyba na drógim kanale, tak? Jutro spróbuje.
pozdrawiam i dzięki

--
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki
... niekazda istota moze byc niewolnikiem ...  [alians]