Re: Czy warto zamienić - dysk Seagate

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 23:21:02 MET DST

Niejaki(a) Robert Bro?ek <rbrozek_at_marelli.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:
> I tu kilka pytań, czy z Seagate'ami nie ma problemów, czy bezproblemowo
> będzie współpracował z moim kontrolerem, itp, jednym słowem czy warto
> zamienić?

u mnie w mojej maszynie sa dwa Seagate'y tejze serii, U4 6gb i U10 15gb.
Pierwszy ma ponad poltora roku, drugi roczek. Komputer czesto ostatnio
chodzi 24h/doba, dyski wraz z nim.

Nie mam z nimi zadnych problemow (jest jeden - brakuje miejsca na ripy z
dvd ;>). Jednyny problem moze byc z tym jesli masz podkrecone cpu -
Seagate'y sa dosc wrazliwe...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|