Re: Dysk 40 Giga Seagete nie widziany przez plyte - bios

Autor: Rafał Zawadzki (r.zawadzki_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 16:51:23 MET DST

Autorem oryginalnego postu jest: Rafał Zawadzki,
a zostal on wyslany 24 kwietnia 2001.

RZ> Jak w topicu. Mam karte MicroAtx, czy jak dokupie kontroler 100 ATA to
RZ> czy uda mi sie odpalic dysk? Nie chce ryzykowac 200 zl ;)

Dysk chodzi jak nalezy. Wlasnie robie sobie dwie partycje - jedna 30 a
druga 10 giga. Jest bardzo cichutki - mam rozkrecony komputer i przy
samsungu 4 gigowym i nagrywarce teacu nie slychac go.

Kolega ktory poradzil mi uzycie Disk Managera ma u mnie duze piwo. ;]

Dzieki wszystkim za pomoc i zainteresowanie.

--
Pozdrawiam, z poważaniem Rafał Zawadzki
rafael_at_viva.org.pl * http://batw.civ.pl