Re: 64 MB RAM DIMM - ile to moze byc warte?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 14:56:19 MET DST

On Wed, 25 Apr 2001, TZD wrote:
[...]
>+ > O! To mnie zaskoczyles! Po czym poznac, ze chodzi na 100 MHz?
>+
>+ po tym ze czas dostepu do pamieci jest 10 ns, z czego wynika ze moze byc
>+ spokojnie puszczona na 100MHz, tak samo jak pc100 8ns to 125 MHz, a np 7 ns
>+ pc133 -> 142 MHz.
>+
>+ Wynika to z nadrukow na kosciach.

 Przedobrzyłeś. NIE MUSI chodzić: czas dostępu "na płytce" jest
nieco dłuższy. Do tego trzeba dołożyć "niezgodność zboczy"...
 ZAZWYCZAJ kostki mają wystarczający zapas, ale NIE możesz zakładać
że 10ns MUSI się dać przetaktować :> Producentów RAM jest więcej
i nie każdy musi mieć taki zapas jak AMD na Duronie :)

>+ Pozdrawiam

 Takoż - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.