Re: SUPLEMENT do "plyta i430TX a HDD"

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 14:15:24 MET DST

On Mon, 23 Apr 2001, Apollyon wrote:
[...]
>+ dyskusji jak powstala wynika ze dysk ok. 30gb moge kupic i nie powinno byc
>+ problemow z podlaczeniem, a to mi jush odpowiada.

 OK.

>+ Od jednego z grupowiczow dodatkowo dowiedzialem sie, ze:
>+ >Duzy dysk (30-40)mozna bez problemu odpalic bez aktualizacji >biosu
>+ wykorzystujac do tego celu software producenta dysku, typu >EZ-drive lub
>+ inny. Program tworzy jakby wlasny "bios" dysku w boot >sektorze i wszystko
>+ dziala O.K. Sprawdzone.

 Ostrzegam: niektóre BIOSy przy dyskach większych niż 32GB
się *wieszają* ! Nie "nie wykrywa" - powiesi się i już.
"Press DEL" :< Wiem, że moja płyta (ASUS TX97-LE) nie jest
jedyna... :(

>+ Bylem na stronie Smsunga i faktycznie znalazlem bez problemu,
>+ gorzej bylo na
>+ innych, ale za dlugo nie szukalem wiec pewnie przeoczylem.

 U IBMa też jest (sprawdzałem, bo mam dysk), pewnie u reszty takoż.
 QUANTUMa musisz szukać u MAXTORa, pewnie wiesz :)

 Pozdrowienia, Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.