Re: Monitor 17 cali... jaki?

Autor: towarzysz Vader (denbi_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 14:04:59 MET DST

Mariusz Struzyk wrote:
> Nie ma z nim problemów? Obraz stabilny? Nie ma problemów w trybie High
> Color? Jest coś co powinienem wiedzieć zanim go kupie?

Powiem tak. Uzywam go z amigą, z 8-megową kartą na Permedii. (do peceta
jeszcze nie podpinałem). Nie miałem żadnych problemów z poprawnym
ustawieniem go w dowolnej rozdzielczości (do 1600x1280 - tak, Amiga na
to pozwala :-) ). Obraz był za każdym razem ostry, częstotliwości były
wysokie na tyle, że ślepia mi nie wyskakiwały z orbit (szczególnie w
tych wysokich rozdziałkach, zawsze powyżej 80 Hz). A możliwości
ustawienia ma spore (przeogromne jesli porównać z monitorami jakie
miałem do tej pory :-) ). A co do trybu High Color, właśnie na takim
pracuję na Amidze w rozdziałce 1280x1024.

--
__       #        towarzysz Vader         #   A12ooT  66MB
\\\  __ #     denbi_at_power-amiga.prv.pl     #    6o3e/o6o