Pomocy z Word'em !!!

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 13:56:07 MET DST

Mam problem ktory mi sie wydal banalny do rozwiazania ale po straconych 3
godz juz nie.
Otoz nie moge sobie poradzic zeby rysunek (i z cliparta i wstawiony z pliku)
schowac pod tekast. Obok mam tez obiekt wordart'a i jego mozna schowac pod
tekst a tamtego nie. Juz probowalem chyba wszystkich opcji i nie wim co
dalej. Najsmieszniejsze jest ze na samym poczatku byl pod tekstem. Teraz na
podgladzie wydruku jest pod a na kartce na.
Ktos ma pomysl

BTW grupowanie, kolejnosc nic nie daly :(

--
             Strażak
 wojteck_at_box43.gnet.pl