Re: DURON i ATHLON thunderbird

Autor: Kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 12:16:53 MET DST

Cze,
Użytkownik "_pepis" :

> Chyba nie wie, ale ty tez unikaj pewnych niescislosci, patrz nizej:

> Czy nie uwazasz ze jest to naciaganie....?

Co rozumiesz pod pojęciem naciągania?
Jezeli uważasz, że odpowiednio procki te mają : mnożnik * 100 MHz ( 133
MHz) FSB to się zgadzam (mój błąd - powinienem uściślić, że chodzi mi
zwiększenie transferów przez przesyłanie danych przy zboczu narastającym i
opadającym sygnału - DDR, stąd podwojenie częstotliwości pokazywane
chociażby przez program WCPUID).
Dlatego aby nie mącić zbytnio podałem w ten sposób, gdyż większość firm tak
podaje w swoich cennikach.

Z pozdrowieniami i obietnicą szczegółowych odpowiedzi na posty

Zbyszek

ŻYCIE JEST JAK WÓDKA - TRZEBA UMIEĆ PIĆ