Re: IBM DTLA305040 vs. Seagate ST340823A.

Autor: ktos (ktos_at_spam.org)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 10:10:43 MET DST

Użytkownik piwko <piwko12_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c7i5m$gc9$1_at_news.tpi.pl...
> ja mam ibm 30 g dtla 7200 jak zreszta juz drugiego i chodzi niezle
porzedni
> przez rok tez sie nie wysypal. Natomiast co do segate to mam nieco
odmienne
> zdanie od kolegów, w mojej firmie na 10 sprzedanych barakud 2 9 wrocilo a
na
> 10 mozna bylo smarzyc jajka, natomiast slyszalem ze barakuda 3 jest juz
> calkiem niezla

Proponuje przestac organizowac w czasie przerw zawody lekkoatletyczne a w
szczegolnosci rzut dyskiem , to i cala dostawa nie bedzie wracac od
klientuf . Aktualnie w przypadku dyskow IDE nie ma lidera - wszystkie firmy
oferuja podobna awaryjnosc i zblizona wydajnosc .

Ktosik