Re: [OT] S-Video i Eurozlacze

Autor: jerzyn (slajerzyn_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 11:36:30 MET DST

Użytkownik "Circulus Vitiosus " <circulus_at_spamhater.polbox.com> napisał w
wiadomości news:3ae5a6ee.2234739_at_news.tpi.pl...

> Napisz moze coskolwiek o konfiguracji tego notebooka
> Jaka karta graficzna i sterowniki? Jaka plyta glowna?

> Taki programik ulatwiajacy korzystanie z wyjscia TV opartego na chipie
> Conexant Brooktree. Dziala przede wszystkim z kartami Nvidii.
> http://www.come.to/tvout

Witam i przepraszam, że tak długo nie odpisywałem
Niestety nie wiem jaka jest płyta głównia, natomist mam kartę grafiki : ATI
Rage LT Pro
System Win 98 SE - ale jeżeli będie trzeba to mogę zmienić na Me.

Byłem przekonany, że przerzucenie obrazu na TV robi się dokładnie tak samo
jak na inny monitor. Ale niestety.
Kupiłem zwykłe pasywne przejście z czterobolcowego okrągłe przejścia S-Video
na Euro złączącze - ale znajomy ma wątpliwości czy TV taki sygnał S-Video
zrozumie. Ale w końcu po coś przecież jest to wyjście w notebooku.
Please pomocy!!!!
jerzyn