Re: Samsung 700 IFT

Autor: majki_at_pro.onet.pl
Data: Thu 26 Apr 2001 - 10:34:18 MET DST

Witam!
Pomimo tego, że nowy monitor ma dobry obraz bolą mnie oczy. używam
rozdzielczosci 1024x768_at_100Hz. Na starym monitorze mimo kiepskiego
obrazu 800x600_at_75Hz oczy bolały mnie dopiero po bardzo długim
siedzeniu ( pół dnia), a tu po 2-3 godzinach zaczynają mnie boleć
oczy a później głowa. Już sam nie wiem co mam robić, czy wymieniać
na inny model, może Sony G200 albo Philips 107B10, ale nie wiem czy
to pomoże. Pozatym chyba w Sony widać poziomy drut, Philips nie jest
płaski. Mam mało czasu na decyzję a nie jest ona prosta.