Re: Abit KT7-RAID + Dysk IBM 7200 RPM 46,1 GB

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 08:19:30 MET DST

Użytkownik Bartek G. <bgrabowski_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c6m0m$i8u$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Aleksander Starczewski" <olekstar_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> dysk
> podlaczyc
WD

> Ja już w tej konfiguracji działam od około dwóch miesięcy.

To jeszcze wszystko przed Tobą.
Ja do ABITa j.w. miałem podpięty najpierw IBM 15 GB (7200 rpm), padł po
około 2 miesiącach. Najpierw były to dziwne pliki w katalogu systemowym,
potem bez obciachu pojawiły się badblocki. Wymiana dysku, 20 GB (też 7200
rpm). Dwa i pół miesiąca, może 3 - ta sama historia.
Teraz mam Asusa CUC2L-C i też IBMa 15 GB - na razie chodzi dobrze, chociaż
wolniej (ten dysk pokauje mi UDMA-4 nie UDMA-5).

Pozdrawiam !

--
Marcin "Xms" Sokołowski
http://www.wsh-kielce.edu.pl/~a600user/gielda.html