Re: Problem Abit KT7A + SBLive5.1

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 09:16:13 MET DST

Witam!

"D.K." wrote:

> Mam bardzo podobna konfiguracje. Tez mialem rozne numery. Ale po kolei

> 1) SB Live, zre sie z RAIDEM (jezeli masz plyte z tym kontrolerem)
Nie ma RAIDA wiec to nie to.

> 2) Sprawdz ustawienia pamieci (jest ok 13 parametrow, mi zajelo to ok 3
> godzin z przetestowaniem)
> Dodatkowo proponuje abys wplaczyl przynajmniej na jeden raz pelny test
> pamieci.

Tak tez zrobie

> 3) Pod WinMe tez sie instaluje 4in1. Niemniej komputer chodzi troche
> dziwnie. Jezeli masz mozliwosc to zainstaluj sobie Win98se.

Zainstalowalem WIN98SE i jest to samo.

>4) Na stronie www.benchmark.pl jest odnosnik do poteznego FAQ dotyczacego
> plyt rodzini KT7. Sa opisane konkretne rozwiazania problemow z kartami GFX,
> kartami dziwkowimi, pamieciami i kilkomainnymi sprawami.

Poczytam na tej stronie.

Po zainstalowaniu WinME na czysta partycje (z WIN98se jest dokladnie tak
samo) instalowalem VIA4in1 i wkladalem SBlive5.1. System ja rozpoznawal,
instalowalem drivery, restart komputera. Po ponownym uruchomieniu SB
nawet odtwarza dziek przy starcie i zaraz po zakonczeniu grania pelny
zwis systemu. Nie pomaga reczne przydzielanie przerwan, ani nowsze stery
z Creativa. Zawsze po uruchomieniu jest to samo.
W innym kompie instalacja karty trwala 2 minuty i wszystko dziala nawet
pod Win95!!!!

Dzieki za sugestie.
Marcin M.

--