DVD Samsung SD-612SE

Autor: Benedykt Jasik (BJasik_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 08:39:28 MET DST

Witam
Mam napęd DVD jak w tytule. Firmware ver SS04. W internecie
natomiast są firmware ver 03, 06 itp. (bez SS w symbolu wersji).
Chciałbym wymienić firmware, aby DVD był RPC1 (bez blokady regionu), ale nie
mam pewności, czy to zadziała z moim DVD. Wszystkie wersje firmware, które
mam są do SD-612B.
Czy ktoś wie jakie są różnice tych wersji napędów ?
Albo, ktoś ma program do zgrania firmware z DVD na plik (ja mam tylko taki,
który wgrywa firmware z pliku do DVD, a chciałbym przed zmianą firmware
zachować jego dotychczasową wersję).
TIA
 B.J.