Filmy i kodeki

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 06:42:54 MET DST

widziałem film zrobiony przez gazetę wyborczą, kwo wadis u kolegi (setki MB)
innym razem ktoś pokazywał mi Sztorm na cd
W internecie jest mnóstwo plików różnych avi, mpeg i real play
Za kazdym razem uzywano innego kodeka

Czy jest jakis jeden który obsługuje wszzystko, jezeli taki jeden jest to
gdzie go szukać

Czy prawdą jest, czytałem w pewnej gzecie, ze divx został ukradziony z
Microsoft

    Andrzej