Re: jaki dysk

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 03:04:22 MET DST

Użytkownik "strauss" <strauss_at_acid.ch.pw.edu.pl> napisał

>Polecam FUJITSU 20 GB 7200 rpm, szybki i cichy :-) sam mam i >jestem
> bardzo
> IBM'ow.
>
> Jaki Fujitsu MPF XXXX(dwu talerzowy) czy MPGXXXX ( jedno talerzowy)?

Ja mam MPF, ale :) watpie ze MPG byl gorszy (niektore modele MPG maja
lozyska olejowe co jeszcze bardziej obniza halas wytwarzany przez dysk, oraz
zarzadaznie czasem dostepu - mozna wybrac tryn w ktorym dysk jest wolniejsy
ale jest cichszy)

pozdrawiam

marcin