termometr w cpu

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 21:35:04 MET DST

Bylem ostatnio u kolegi ktory ma procka celka 500 na przejsciowce i plycie
asus p3bf . Spytalem sie o temperature procka i o to czy czujnik temperatury
dobrze przylega do cpu a on mi na to ze nie ma zadnego czujnika na
przejsciowce. Czujnik jest w CPU(- chyba jakos wtopiony ?) To mnie zdziwilo
?! Bym nie uwierzyl gdyby nie powiedzal ze celki gdy osiagna pewna
temperature to same sie wylanczja a te temperature odczytuja z czujnika
ktory jest wewnatrz CPU , a nie z plyty glownej- bo przeciz na plycie ktora
nie podaje temp. cpu procek tak samo sie wylonczy ja na plycie ktora ma , a
z tego wyniaka ze procki przynajmniej intela maja wewnatrz siebie czujnik
temperatury. Czy to prawda!!