Re: sprawdzanie transferu

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 22:07:14 MET DST

> Przede wszystkim przetestuj go HDTachem i podaj wyniki tego programu,
> bo Sandry nie da się interpretować za bardzo :)
Tego softu akurat nie mam, ale sprawdzalem w innych (m.in. Dr. Hardware) i
bylo to samo - czyli gorzej niz ata33/66, w granicach 6MB. Cos jest nie tak.
A jaki powinien byc transfer dla CD-rom'ow, bo ja w Dr. Hardware mam
dla cd-rw Teac 4x/4x/32x DTR Reading 2100kB, czyli troche lepsze (wg. softu)
od atapi 20x, ale duzo gorsze od atapi dvd 4x/32x
a dla cd-rom Teac 32x jest jeszcze gorzej, bo DTR Reading Sectors - 2090,
DTR Reading File 1714

Czy te 2MB to norma dla cd'kow. Oczywiscie UDMA jest wlaczone.
Poradzcie, co zrobic aby transfer byl lepszy dla hdd i cd'kow