Re: winpopup do systray'a? jak go tam schowac?

Autor: Remedy (remedy_at_box43.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 20:01:43 MET DST

Użytkownik <zwirek_at_netra.bielsko.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3ae7b18e.23085248_at_wingate...
> Hej!
>
> Chciałbym uzywac jakiejs komunikacji pomiedzy userami w sieci.
> WinPOPup moze byc. Tylko jak go schowac do systray'a, zeby nie draznil
> userow i go nie zamykali?
> Moze sa jakies inne tego typu programy?
>
> Pozdrawiam,
> Marcin Piaskowski

Ja tam osobiscie uzywa fajnego programiku o nazwie Lanchat . Posiada pare
ciekawych funkcji i ma konfiguracje ip w lanie,
polecam. Jest gdzies na stronie lanzone.koti.com.pl , w dziale download czy
cos takiego :)))