Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 18:48:25 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> a wiesz ze kiedys (jakies 5 lat temu) po necie lazilem na 486/100 z 4ramu i
> tridentem 0,5 mega i tez sobie nie wyobrazalem ze bym to inetu
> potrzebowal czegos lepszego.......

a takie cos to przecie potega - od tego jest wlasnie linux. fakt, malo
ramku, ale procek do linuxa jest b. dobry :) nasz serwer (dorotka) ma
amd k5 100MHz, a router (Aleksandra) ma pentiuma 75MHz :)

pozatym ja mam na dzien dizsiejszy 192mb ramu w ciagu miesiaca bede mial
384, wiec nie narzekam ;) potem doloze moze jedna kosteczke 512 mb ramu
jak potanieja :)

> ostro?????
> hmm....
> tu jeszcze bylem calkiem spokojny ;-)))

a bo ja wiem... ja juz tych postow nie mam, bo kazalem chomikowi
odchomiczyc posty ;)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|