wymiana gratow - prosba o rade

Autor: Peter Riley (mkl_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 19:07:25 MET DST

Chce wymienic plyte, proc, pamiec. W dalszej kolejnosci grafike i muzyke.
Komputer sluzy do wszystkiego ;-) oprocz komponowania muzyki (obrobka
filmow, grafiki 2d i 3d, gry), w tej chwili mam cel366_at_458 64 ram na nedznej
plycie luckystar lx AT, banshee pci i sb16 vibra isa.

Jaka plyte kupic? Nie chce na nia wydac za duzo - mysle, ze max to 600 zl
brutto ale wolalbym mniej, chyba, ze rzeczywiscie warto tyle wylozyc.

Procesor - tu sie zastanawiam, myslalem o celeronie 800 (chce pozostac przy
intelu).
Jak wyglada w tej chwili sprawa ze slotami? Jakie oznaczenia ma plyta
wspolpracujaca z celeronami a jaka z P3?

Grafika - z poczatku myslalem o Radeonie All-in-one, ale mam RH+, ktorego na
pewno sie nie pozbede i syfiasta flyvideo 98 - chociaz z drugiej strony
capturowanie w locie do mpeg kusi. Bralem tez pod uwage GeForce 2. Co
radzicie?

Dzwiek - tylko do gier, bo dvd odtwarzam z RH+. Jakas prosta wersja SB Live
chyba wystarczy?

Z gory dzieki za wszystkie rady.

mkl