Re: Riva Tnt 2 M64 + plyta PCChips

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 18:35:00 MET DST

On Tue, 24 Apr 2001 23:26:40 +0200, "bizarre" <pisia_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Niestety, to nic nie pomaga.

a jaka to dokładnie płyta ? m726 (jaka wersja ? - możesz to odczytać z
identyfikatora na dole ekranu, w czasie POSTu) u mnie to
ALI1621-M726_V3.4 ?
musisz pamiętać, że ali wydało kilka wersji tych sterowniczków -
zapewne do różnych wersji swoich płyt.Tak się nieciekawie składa, że
na mojej płycie, chodzi tylko i wyłącznie sterownik oznaczony numerem
achiwum "14". Mam jeszcze wersje nowsze, oznaczone numerami : 168e i
173e - niestety - tylko starusieńka - prawie 2 letnia wersja 1.4
chodzi poprawnie - wszystkie nowsze niestety nie uaktywaniają
poprawnie AGP i efekt jest taki, że chodzi ekran windowsów, ale
odpalenie czegokolwiek co zajmuje większą ilość videoramu (film w
Dvix;-), gra 3d a nawet blanker !!!) powoduje totalną zwiechę systemu.

BTW: czy zadbałeś o właściwe chłodzienie karty ? U mnie jak się
pożądnie przegrzała, też wieszała system - czasami nawet po paru
minutach pracy ! Teraz mam pożądnego coolera wielkości flopa 3,5 który
nawiewa z boku na karty w slotach - działa toto idealnie.

Grendel