Re: Jak polaczyc sie w NC

Autor: Raveman (Raveman_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 15:46:31 MET DST

Użytkownik Marcin Zolynski <eaux_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9c65oq$e7p$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Raveman" <Raveman_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> MiniCD

> połączyć
> Commander,
> >

> najczesciej
> ustaw w biosie kolejnosc startu zaczynajaca sie od cdrom i wloz plyte
win98
> lub me lub 2000 (zalezy co masz) - instalator bedzie dostepny
>
> jaki model tego notebooka
> mz

    Siemens Lifebook serii B
mam bios phoenix'a i tam nie widzę ani słowa o CD ROMie tylko Floppy i
ard( wydaje mi się że BIOS go nie widzi a dopiero po zainstalowaniu win98
lub przynajmniej karty PCMCIA będzie widoczny).