Delta Force - Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Codeboy (codeboy_at_poland.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 15:52:39 MET DST

Mam Problem mam siec lokalna 100Mbit/s (Switch 3COM)
I Gra chodzi super ,ale laduje sie 5 minut
to strasznie dlugo , moze ktos wie co moze byc przyczyna ???
Tzn ,na komputzerze na ktorym stawiam serwer
to wchodzi szybko
A klient ktory sie podlacza to trwa to 5 minut , system operacyjny ME
pisze tu poniewaz podejrzewam ustawienia sieci , dla tej gry , moze ktos ja
ma i uzywa i wie co ma byc i jak ustawione
Gra legalna , system ME tez :))
wiec mozna ciagnac patche ,ale nie wiem co jest nie tak ???

Komputery to Durony 700MHz , Ram 64MB Ram
karta Graficzna GF MX 32MB
Dysk ATA 100

--
Pozdrawiam: