Problem Abit KT7A + SBLive5.1

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 12:22:19 MET DST

witam!
Mam problem z ta plyta i karta muzyczna.
Plyta Abit KT7A, SBLive 5.1 Player, WinFast GForce2 MX 2.
System WinME - wybor kolegi ktory kupil ten sprzet i soft (licencja).
Bez SB wszystko dziala. Po wsadzeniu SB i zainstalowaniu (karta jest
wykrywana poprawnie itp) sterownikow zaczynaja sie sypac rozne dll'e.
Niektore sa od DirectX np ddraw.dll, inne od SB.
Efekt jest taki ze w czasie startu system pluje sie ze .....dll wykonal
nieprawidlowa operacje itd. Tak samo WinFox do GForce'a wykonuje
nieprawidlowa operacje. Karta SB w menagerze urzadzen jest widoczna i
niby pracuje poprawnie, ale nie mam miksera oraz jest nie dostepna dla
programow
Konfliktow przerwan nie ma. Probowalem stery ze strony Creativa, DirectX
8apl i wciaz to samo.
Macie jakies pomysly co z tym zrobic???
Czy pod WinME trzeba instalowac VIA4in1? Ja zainstalowalem.

Marcin

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl