Re: JUTRO 26.04.2001 - Czarnobyl !!!

Autor: Krzysiek (krionix_at_poland.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 12:19:55 MET DST

> Witam,
> Dlaczego macie taka zla opinie o paniach informatykach.
> Widzialem jak kilka razy zaginala dobrego faceta.
> pozdrawiam
> waldi

nie nie sa dobre kolesiowki.
ale w wiekszosci babki troche opornie i jakby bez pasji do tego podchodza,
tak jak z kierowaniem autem, wiem wiem meski szowinista.......

chyba nie powiesz ze faceci nie maja lepszej glowy do nauk scislych,
przedmiotow technicznych - naukowcow M jest 80%, ale Sklodowska i inne tez
pokazuja ze kobiety jak chca to moga, moze to wynik ukladow sprzed 1000 lat
? (facet poluje babka dzieci pilnuje :) ?