Re: jaki dysk

Autor: Grzegorz (gwaliszk_at_data.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 09:57:55 MET DST

> Czy IBM padaja to kwestia wzgledna. Kazdy ma na ten temat swoj poglag.
> Twierdze, ze jezeli cos mam pasc to predzej czy pozniej tak sie stanie.
> Czy drogi ? Moze tak, ale co dzis jest tanie.

Popieram. Sam używam IBM'ów i nie miałem dotychczas z nimi problemów i
instaluję wszędzie gdzie komp jest zdrowo obciązony. Poniżej ustawiam
Seagate i Fujitsu.
O Quantumach nie mam zdania ale w kilkunastu kompach pode mną chodzę bez
zarzutu z wyjątkiem 1 sztuki w której spaliła się elektronika. Nie polecam
Sams'ów i WDC (nie mam już paznokci :))) )

Grzegorz