Re: Jak polaczyc sie w NC

Autor: Raveman (Raveman_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 08:46:59 MET DST

Użytkownik Robert D. <rambler__at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AE670DA.25E6A458_at_poczta.onet.pl...

MiniCD

połączyć
Commander,

> Muszą być dwa takie same nortony (ta sama wersja), ustawione te same porty
(np.
> LPT1), jeden na Master a drugi Slave, równocześnie włączone (+- 3 sek.)
> Jak dobry kabel (dwustronna komunikacja - pełny) to musi działać.
> Robs.

Mam Nortona ver.5.0 lącze się pod LPT1 a on po chwili wyskakuje z tekstem
Port LPT1 jest niedostępny. Wiadoma sprawa była tam kiedyś drukarka, ale ja
odinstalowałem. Niewiem tylko czy to się robi w prawym(lewym) oknie NC i
opcja Połącz póżniej wybór portu i ustawienie na aktywny lub bierny i Połącz