Re: szukam taniego serwera

Autor: n3on (neo_at_toudi.oshutnik.stalowa-wola.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 08:50:53 MET DST

> Coś mi się nie chce wierzyć w te tanie serwery. Podaj mi adres twojej
> strony, na tym tanim serwerze, zobaczę, czy szobkością dorówniują
republice.

No tak...
A republika jaki daje transfer przecietnemu uzytkownikowi?
Chodzi o mozliwosci tego wlasnie uzytkownika a nie republiki.
Z tego co wiem to wiekszosc uzytkownikow nadal siedzi
na modemach, wiec i tak nie interesuje ich to ze republika
pozwala na transfery rzedu... - no wlasnie - ile?

Pozdrawiam
n3on

PS.
A jesli chodzi ci o sprawdzenie to prosze bardzo:
http://toudi.oshutnik.stalowa-wola.pl
Strona moze nie piekna ale pozwalajaca na sprawdzenie
jak szybko sie laduje - server stoi na SDI.