Re: temperatura procesora

Autor: Tomasz Deptula (tdeptula_at_lucent.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 08:23:01 MET DST

robert janeczek wrote:

> mam durona 700 niekreconego na plycie ecs k7vza. przy obciazeniu 100%
> (seti_at_home) temperatura wskazywana przez via hardware monitor to 50-53 st.
> c. czy to aby nie za duzo? ostatnio czesto mam zwisy programow (explorer.exe
> glownie, czyli pasek zadan!), a korzystam z windows2000pro.
> wiatrak i radiator titan. sam skladalem ten sprzet, nie korzystalem z pasty
> przewodzacej cieplo. jakies rady?

rozloz go i posmaruj, temperatura powinna spasc o pare stopni. ja przy moim
duronie 600_at_750 przy maksymalnym obciazeniu /quake]I[ + cos tam jeszcze w tle/
mam do 49-52oC / to ostatnie jednak bardzo nieczesto/, a wiatrak to box do
celerona+pasta. temperatura jednak nie jest zbyt duza, popatrz przy okazji na
procku na oznaczenia-jest tam zakodowane do jakiej temperatury moze chodzi /u
mnie zeby nie spaprac - bodaj 90oC/ - tak ze nie masz sie co martwic

pozdrawiam i zycze milego dnia

--
Tomasz Deptula