Re: Noc w monitorze

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 25 Apr 2001 - 08:15:40 MET DST

> Witam
> Karta w porządku, sprawdziłem z innym kompem. Może jednak kabel (nie
> sprawdziłem - kabel ma dwie wtyczki - nie miałem pod ręką). Nie będę
> straszył gościa, że to monitor. O ile wiem kupił go 1,5 roku temu (no to po
> gwarancji...) i dał kupę kasy (nawet jak na 17").
> Dzięki za podpowiedzi
> --

Jest wyjście:
na pulpicie prawy przycisk mychy > właściwości > ustawienia (ekran) >
zaawansowane (zaleznie od systemu > jeśli są zaistalowane odpowiednie stery to
na jedej z zakładek można podciągnąć jasność dla ekranu podobnie można zrobić
to w przypadku zaciemnionych filmow (DivX itp) - ustawienia video
Jak nie zadziała to może być coś poważniejszego
adadur