Aktualizacja Biosu!!!

Autor: MJ (eMJot_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 01:39:39 MET DST

Witam!!

Nigdy sie w to nie bawilem a potrzebuje zaktualizowac bios w nagrywarce teac
12x10x32 cd-w521EB z aktualnym biosem 2.0a

prosze o wszelki wskazowki, porady

zawsze wydawalo mi sie ze takie rzczy powinno sie robic w czystym dosie, a
na stronie producenta podane jest ze w win 95 itp ale angielskim albo
japonskim

jedno co wiem to to ze w nagrywarce nie moze bc zadnej plyty bo mozna
zniszczyc sprzet

ach i czy to prawda ze aktualizacja firmowego biosu nie powoduje utraty
gwarancji(oczywiscie poprawnie przeprowadzona)?

pozdrawiam

MJ