przy wyjciu z powersaving zagubiony vsync...

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 01:30:55 MET DST

witam.

mam pewnien problem. dotychczas myślałem, że to wina monitora, ale przy
zmianie monitora występuje ten sam efekt. otóż - po wyjściu przez monitor z
trybu powersaving przez ekran przechodzi parę pionowych pasów (w których
widać poszatkowane elementy pulpitu). niezależnie od tego, czy w ACPI
ustawię [Vsync Off+Write blanks] czy [Write blanks only] - efekt pozostaje
ten sam. co ciekawe - w między czasie miałem dwie płyty główne i dwie karty
graficzne (co wyklucza wadę jednej karty lub jednej płyty). konfiguracje:

1. MSI na KT133, Duron i GF2GTS Creative.
2. SOLTEK na KT133A, TB i GF2GTS Elsa.

wątpie aby wszystkie gf2gts tak miały, więc w czym może tkwić problem?!?!
dzięki z góry za wszelką pomoc.

--
..~~[cya].tramer.[sorry, no bonus...]