sprawdzanie transferu

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 00:57:55 MET DST

Hey...
Mam dysk Samsunga na ata66 (Soltek KAV i duron 750) i strasznie maly
transfer. W Sandrze w Drives Benchmark wyszedl gorzej niz UDMA (nie mowiac o
udma33, 66). Dokladnie bylo tak:
Test drive 5648
eide udma66 13000
eide udma33 8000
eide udma 6500

W dokladniejszych wynikach:
buffered read 7MB/s
seqential read 7MB/s
random read 3685kB/s

buffered write 7MB/s
seqential write 7MB/s
random write 5MB/s
average access time 8ms

To chyba troche za slabo - co Wy na to?
Co zrobic, aby uzyskac lepszy transfer. UDMA mam wlaczone pod winda i w
BIOS'ie - tylko BIOS'u nie jestem pewien, czy tam wszystko dobrze ustawilem.
Jesli ktos ma taka plyte i hdd to moze mi podpowie co wlaczyc, a co wylaczyc
w BIOS'ie zeby dysk szedl szybciej.

I jakie wlasciwie dysk ata66 powinien miec osiagi (biorac pod uwage fakt, ze
jest to Samsung ;))

Hdd jest na master na pierwszej tasmie.