Re: RS 232

Autor: Konik (konik4spamers_at_box43.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 23:24:53 MET DST

"Ferdynand Jakotaki" <caveman_at_ahoj.pl> wrote:
> Czy ktos z Was wie jak transmitowac pliki przy pomocy
> lacza RS232 miedzy laptopem a komputerem ?
> jaka jest predkosc transmisji czegos takiego ? musze przegrac
> okolo 3 GB plikow sciagnietych z internetu ...
>
> czy do tego potrzebna jest instalacja jakiegos oprogramowania
> lub sterownikow ? Czy robi to moze windows commander
> albo jakis inny menedzer nortonopodobny ...
> laptop ma win 98 a komp win me - i to by bylo na tyle ...

Wedlug mnie rozsadniejszym rozwiazaniem jest kabel LPT. Nie moge znalezc
notatek z wykladu, wiec nie wiem w ktorym trybie ECP czy EPP, ale transmisja
przez port rownolegly w PC jest na poziomie 2 MB (megabajtow) na sekunde.
Nie chodzi tu oczywiscie o Centronics.
Do tego maksymalna kompresja RAR - powinno sie sciagnac w miare szyblko.
Ale lepszym pomyslem byloby pozyczenie sieciowek na PCI i PCMCIA i kabelka
skrosowanego. Transmisja bedzie rowna 100Mb na sekunde. U mnie film 700MB w
ten sposob kopiuje sie 6 minut.

--
Konik
konik_at_box43.pl