Re: bad sectory i nowa partycja

Autor: Bartek (megabart_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 23:49:33 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <Andrzej_at_post.pl> napisał w wiadomości
> Posiada dysk fujitsu 13 GB z 4 partycjami. Pojaiwly mi sie bad sectory na
2
> z nich.

Myślę, że dysk jeszcze na gwarancji (ma chyba mniej niz 3 wiosny) i nie ma
co kombinować, bo bad sectory na pozostałych partycjach są kwestią godzin,
dni, może tygodni.

> jak to zrobic .Skaksowac partycje moge ,ale jak dojsc do tego ,gdzie jest
> wolne miejsce na dysku od badow i w tym mienscu utworzyc wlasnie nowa
> partycje ?? zastanawiam sie jak dojsc ,w ktorym miejscu te bady sa ,a tym
> bardziej jak z robic ,aby wlasnie w tym miejscu utworzyc partycje (
lub -23
> partycje ,ale male- po ok. 1-2 MB) .

Dobrze kombinujesz. Radziłbym jednak z dobrymi partycjami w bezpośrednie
sąsiedztwo bad sectorów się nie zbliżać.

Pozdrawiam
Bartek.