Re: Karta graficzna i DirectX8.0pl

Autor: Egyptian (xxx4_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 14:41:35 MET DST

Użytkownik "Crossmen" <adams_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Co wy na to? Od kilku dni w gierkach 3D typu Quake i Unreal strasznie
> kaszani mi sie obraz. Brakuje tekstur, ciagle jakies blyski, czasami nawet
> sie wiesza. Caly czas wszystko chodzilo miodzio a teraz taka kaszana. Mam
> Durona 600 + GeFroce 2MX, nic nie jest podkrecane, DirectX8.0PL,
detonatory
> 7.58 (ale probowalem roznych, nawet 12.00), Win ME. Co poradzicie? Mam sie
> zglosic po wymiane karty grafiki? Wciaz jest na gwarancji...
>
> P.S Aha! Uruchomilem Unreala w trybie OpenGL i krzakow nie ma, obraz ok i
> co? Czyzby cos z Direct3d? Co mam robic?

1) Odinstalowac wszystkie stery od kart graficznych i odinstalowac dx wpisz
w znajdz "dx" i pliki ktore bedziesz uwazal za te od directx usun.

2)Zainstaloj wina ponownie

3)Zainstaloj wszystkie stery od nowa byle by jak najnowsze i dx8 jak dalej
bedzie kal na innych grach i w ogole to oddaj scierwo do serwisu niech
zwracaja kase! nara pa powodzenia =)