Problem z klawiatura

Autor: TT (gofi_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 18:34:33 MET DST

Od kiedy zmieniłem kompa i klawiature mam z ta ostatnia spore
problemy. Po prostu niektóre klawisze nie chca działać, m.in c,x,\,z
oraz kombinacje lewego alta z powyzszymi.Jednak jesli sie kilka razy
w nie uderzy lub dluzej przytrzyma to w końcu zaskakują.
Co jest grane?
Problem tkwi raczej w sterach, ale jakie inne zainstalować skoro
producent dał swoje a bez nich nie bedą chodziły dodatkowe przyciski
tak zwane multimedialne umieszczone u góry klawiatury.
Klawiatura: Media Tech ;Multi-media click keybord MT122 podłązona na
PS/2
komp to::
duron 800 na MSI KT7 TURBO, 128 ram
Pomóżcie jeśli możecie