Re: jaki dysk kupic

Autor: ernest (ernest_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 17:07:22 MET DST

Użytkownik HorNet <piuser_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ae5890e$1_at_california.pl...

> Moze dla niektórych bedzie to wielkie zaskoczenie ale z pewnych zródel
wiem,
> ze firma Fujitsu
> wkrótce przestaje istniec jako producent dysków. Jest to informacja pewna.

Dokladnie tak!!!
Produkcja zostanie przeniesiona do wlasnie likwidowanej fabryki Fiata w
Bielsku-Bialej.
Fiat (wiem to z pewnego zrodla) oglosi juz niedlugo likwidacje dzialu
produkcji aut i zajmie sie pamieciami masowymi!