LG Flatron 795+ jeszcze raz (prosba)

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 15:04:12 MET DST

Czesc

Jakis czas temu pisalem o malym problemie z tym monitorem. W skrocie
przypomne:

Na dyskietce ze sterownikami jest katalog MNT_Usb. Po zainstalowaniu
oprogramowania z tego katalogu (USB monitor) we wlasciwosciach ekranu
dodaje sie nowa zakladka USB monitor. Przy probie wejscia do tej
zakladki wyskakuje okienko z komunikatem "USB_Hub only supports this
Monitor", wlasciwosci ekranu zamykaja sie. Podobno w tej zakladce
powinny pojawic sie dodatkowe opcje umozliwiajace wieksza kontrole nad
wyswietlanym obrazem. Jezeli u kogos to dziala prosze o podeslanie mi
spakowanej zawartosci dyskietki na adres marek_at_tnet.pl byc moze
sterowniki i oprogramowanie ktore ja dostalem jest trefne.

PS. HUB w monitorze jest sprawdzony, mam do niego podlaczony modem
usb, kamere usb i wszystko dziala ok, po odlaczeniu ich sytuacja sie
nie zmienia.
Pozdrawiam