Re: Karta graficzna z wejściem i wyjściem video

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_dmcs.p.lodz.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 13:27:50 MET DST

> Jakie karty mają równocześnie wejście(ewentualnie wbudowany tuner, ale
> niekoniecznie mam stary magnetowid, który by mógł za niego robić) i
wyjście
> video, myślałem o Martoxie dualhead, ale tam nie ma wejścia, jedynie
zamiast
> jednego monitora można dać sygnał video. Jakie są ceny takich rozwiązań?
Co
> byście szanowni grupowicze proponowali?

np. Elsa Victory Erazor, tyle ze to stara karta (riva 128 4MB) i nowka nie
do nabycia, ale mozna sprobowac uzywana - mialy gwarancje 6 lat. Posiada
wejscia Composite i S-Video i takie same wyjscia,
Z wyjsciem moze byc problem bo tylko 640 x 480 i przy odtwarzaniu MPGow i
Divxow moze gubic ramki w regularnych odstepach czasu...

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły

PS. chyba lepsze bedzie ATI